På centralstationen

Här sitter jag på Göteborgs centrastation och väntar på mitt tåg som ska gå om typ 40 minuter. Åkte ner igår kväll för att överraska Jonas som igår fyllde år :) kom ner vid halv åtta och mötte upp Jonas och hans kollegor på avenyn, han hade ingen aning att jag skulle komma så han blev jätte glad och såg jätte förvånad ut när jag kom :) såå roligt med överraskningar. Det dumma var att min telefon dog precis innan, höll på att smsa med hans kollega för att veta vart jag skulle men det gick bra ändå :) så först satt vi på en bar typ bara och tog en varsinn öl/cider och gick sen till texas longhorn där dom hade bokat bord så det var mysigt :) har tyvärr inga bilder eftersom min telefon dog. Men uppskattat vart de iaf! Har dessutom sovit på en båt inatt, trångt men mysigt :) 
Nu när jag kommer till sthlm är det jobb som gäller igen. Ingen rast och ingen ro hehe. 
Kram på er så länge. 

Får ta en gammal men fin bild :) 


Kommentarer
Postat av: Födelsedagspojken

Bästaste överraskningen ifrån bästaste flickvännen :) Dididi

2015-09-20 @ 12:03:17
Postat av: Födelsedagspojken

Bästaste överraskningen ifrån bästaste flickvännen :) Dididi

2015-09-20 @ 12:03:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: