Inte alls långt kvar

Oj nu är den nära, Rom-resan. Imorgon åker jag ner till Göteborg och får äntligen vara med Jonas igen. Kommer tyvärr vara förseningar för nåt spårfel eller va de va. Men Jonas kunde nog hämta mig i vårgårda redan där tåget skulle stanna så det var ju perfekt! Sen har vi några mysiga dagar i Rom framför oss. Ska packa imorgon så kommer de kännas ännu mer påtagligt att vi åker redan på fredag :) har dock en tenta i skolan på onsdag så jag måste ta med lite plugg osv. Läste nyss också listan på alla böcker vi ska ha till nästa kurs.. Var väääldigt många, en del sånna man läst förut som bröderna lejonhjärta och massa roliga barnböcker men en del verkar jobbiga på riktigt. Aja det blir nog bra det med :) 
Idag var jag iväg och hade tonår också, jätte mysigt. Vi bakade äppelpaj och morotsmuffins över öppen eld :) lite halvbränt men riktigt gott ändå! :) 
Nu är det läggdags. Kan bli lite glest med inlägg nu på några dagar men ni kanske vant er redan ;) 
Kram och godnatt 

I söndags fixade jag min bästis hår. Innan vi började åt vi lite godis :) hihi finaste du Carro!! 

Eldade även lite grann i måndags på scouterna :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: