Fullt ös medvetlös

Imorgon är sista lediga dagen på tre veckor. Ska dock plugga hela dagen imorgon så helt ledig är jag inte. Men sen är det jobb eller praktik eller tenta i tre veckor så man får se till att hitta lugnet ändå när de stunderna kommer :) 
Igår var det brorsans födelsedag, så först vart de middag där sen massa fika såklart med släkten. Sen togs de faktiskt fram godis men jag åt inget. Stolt över mig själv. Fem veckor kvar nu, men å andra sidan åt jag ju en jävla massa kakor igår.. Men från nästa vecka ska jag bara äta godsaker en dag i veckan. Håll tummarna för mig! 
Annars är de lite extra jobb nu också, klipper folk hit o dit :) som sagt fullt ös! 
Nä de va allt för idag. Nu är det snart middag här :) 



Från igår :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: