Äntligen ett besök på gymmet

Åh idag har jag och Carro äntligen vart på gymmet, så grymt skönt. Det var så himla länge sen vi var där så nu var det verkligen dags. Måste försök att komma igång nu igen, jag är så mycket mer stillasittande sen jag har börjat skolan. På jobbet annars står jag ju hela dagarna och går även lite grann, i skolan sitter man hela tiden och när man är hemma så sitter man och pluggar. Innan vi åkte till gymmet satt jag hemma just och pluggade, sen åkte vi till sickla för att kolla på skor, ingen av oss kom hem med ett enda par skor, men jag hittade å andra sidan både en ny vinterjacka, mössa och vantar så jag råkade göra av pengar ändå. 
Till imorgon i skolan ska vi ha valt en dikt som är för barn som de ska tänka på. Jag hittade denna och tyckte den var jätte fin. Det är verkligen en dikt man kan diskutera kring och berätta hur bra alla är =) 
 
 
 
Förresten jag har ju godislöfte och håller det faktiskt! På onsdag är de en månad sen jag åt godis sist, Jonas tycker dock att kakor och chips borde räknas med i mitt godislöfte, så efter brorsans kalas på onsdag borde jag försöka att bara äta sånt på typ lördagar, inte sluta helt o hållet men försöka vara liiite nyttigare, bra o försöka innan julen liksom men heja heja mig :D Annars ska jag passa på att ta det lugnt nu denna veckan, kommer ha tre veckor framför mig utan en ledig dag så sen är det bara att köra på. Nu är det slut i mitt huuvud på något att skriva så tjing på er =)
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: