Utekväll

Igår var vi ju ute och åt middag, sen drog vi iväg till ett annat ställe där vi festade en stund. Vi hade skitroligt och så kul att göra annat med kollegorna ön bara att jobba med dom. Så först var vi hemma hos Nathalie där vi åt lite snacks och fixade oss :). Min kväll vart då inte lika lång som alla andra. Gick från stället vid ettiden och var hemma kvart över två, så halv tre la jag mig i sängen. Blir ju ganska sent ändå liksom, jobbade ju idag. 
Efter jobbet fick jag träffa finaste Carro som kom och gjorde sitt hår, hade sagt att vi skulle färga och så men det hade jag glömt :( som tur var påminde Carro mig hehe :)  
Snart tänkte jag nog gå och lägga mig, ska orka de sista dagarna i skolan nu innan jag får en ledig helg. Och med tanke på att det blev ganska sent igår kan de va skönt o få ikapp några timmar inatt :) så godnatt gott folk. 











Syns det vem som precis varit utomlands? ;) 









Mina snygga pinglor!! 


Kommentarer
Postat av: Denice

Jag ser ju helg knaaaas ut

2015-11-16 @ 00:07:15
Postat av: Denice

Jag ser ju helg knaaaas ut

2015-11-16 @ 00:07:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: