Mys i flera dagar

Som vanligt när jag är med Jonas blir det inte så mycket bloggande.. men nu är jag hemma igen och tillbaka till vardagen efter en efterlängtad helg. Jonas kom upp redan i torsdags kväll så åkte vi tillsammans ner till Göteborg i fredags. Där har vi hunnit med en sväng på stan, 60 års kalas, en fika hos kusinen och en tur till Liseberg så det var jättemysigt alltihop. Har faktiskt för en gångs skull tagit en del bilder, mest på Liseberg iof men ändå =) Nu är jag som sagt på skolan igen, sista två veckorna nu så det är full fart. Ska ha massa lektioner och annat skoj den här veckan :D
Det märks även att vintern har kommit till stan, och till Göteborg med för den delen ;) Jäklars vad kallt det har vart,men nu har jag idag invigt min nya jacka jag köpte för ett tag sen. Den var varmare iaf så det var skönt :D Så förutom kylan så är blir fullt upp med tentaskrivning, bakning, klippningar och andra skoluppgifter i två veckor framöver nu. Men jag ska försöka planera allt så jag hinner med varje grej jag ska göra :D Heja mig hehe. Nä nu ska jag gå och värma mig i duschen som sagt det är lite kallt nu. Så tjing på er så länge :D
 
Tänkte kanske skaffa glasögon, vad tror ni om dessa? :p
 
Hahahhahahaha jag dör för denna!! Sååå rolig!!
 
Anna och Jonas på kalas :D
 
Lite renar :D
 
 
 
 
Inne i tomtehuset :D
 
Svårt och se hur fint det var på en bild men jag fylldes av lycka där inne iaf :D
 
Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: