Fredagsmys

Så skönt att få en kort dag, slutade redan innan två idag från skolan så när jag kom hem vid tre hade jag redan hunnit handla både mat och tagit en sväng in på systemet där jag faktiskt hamnade i kassan före Claes Clabbe Gejjerstam eller hur han stavas. Men han köpte alkohol för lite dyrare än vad jag gjorde ;) sen tog jag en härlig promenad på 4,5 km, dessvärre var de spöregn men va sjutton jag skulle ju ändå duscha och bli blöt sen så det gjorde inte så mycket att det droppade från näsan och så hela tiden hehe. Hade dessutom bra och hög musik i öronen så då var man på humör oavsett :) 
Idag har jag dessutom bara sju dagar kvar att jobba så det känns skönt :) imorgon ska vi dessutom ut med jobbet och säga hejdå till två kollegor som slutat. Dessvärre kan den ena av dom inte komma för hon har börjat i den nya gallerian här i shlm som har haft sjuuukt mycket att göra nu sen igår, stackarn hade jobbat till 24 igår och till 20 hela helgen så man förstår att hon är trött. Men som sagt jobb i helgen, ut imorgon sen bara en skolvecka kvar sen ledighet! 
Åh idag förresten såg jag en jätte fin bil! Titta bara så förstår ni själva!! 
BARB1E var regplåten också hehe, men så snygg rosa :) lite matt var den också, står nu överst på önskelistan! 

Annars har jag fått en ovän.. min handled är ju inte alltid min kompis och speciellt inte idag :( det känns som hag har stukat den eller nåt fast jag intr gjort ett skit. Kul och jobba med den här i helgen.. Men men körde bandage inatt, får kanske göra de inatt igen med voltatren på eller nåt.. 

Hittade en anna askul bild häromdan!! Kommentaren var "herregud det härmvar det värsta jag sett, hon har ju ingen cykelhjälm" hahaha men jag dör av bilden. Sååå rolig!! Och fruktansvärd! 



Hej o hå god natt och allt de där. See ya later :) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: