Vårruset

Trots en rasslig röst så sprang jag idag vårruset, gick ganska bra faktiskt sprang på 36 minuter. Med tanke på allt folk är jag ändå nöjd, 5km var loppet och såå många människor som sprang det. Kul faktiskt med en sån tävling, men trots att dom säger till alla att man springer i de första grupperna och vill man gå så gör man det i sista grupperna. Ändå är det alltid massa som springer i snabba grupper fast bara efter några hundra meter så går dom. Eller som jag såg många som var klädda i vanliga kläder som jeans och jacka, jätte konstigt.  Hur som helst det var kul, fick dessutom ett fan som stod och heja på mig i målgången min bästa vän :) 
Detta väder gör en ju knäpp också, imorse var det nästan spöregn och enligt min app skulle det vara hela dan. Så jag tog stövlar och regnjacka på mig idag. När jag var i skolan blev det såklart sol.. Kändes liksom både fel och för varmt att gå i stövlar då men vad ska man göra liksom hehe. 
Imorgon är jag helt ledig för en gångs skull, ska försöka fixa lite på min balkong och plugga en del också :) hoppas solen håller i sig en stund imorgon också :)
Nu sovdags och inga klockor ställda imorgon, bästa känslan! 
Så jag säger nu god natt! 

Häromdan på min promenad :) mysigt!

Anna i regnjacka :)

Svårt och se men det är Massa folk :)



Tog först ett kort, Carro sa då att jag kunde ju inte ha Coop loggan framåt och inte heller hålla i en plastpåse så jag fick ta en ny ;)

Lite lätt röd i fejset sådär ;)

Bilden säger allt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: