Öka takten sista kvarten

Nu denna och nästa vecka blir det att skruva upp tempot på pluggeriet här hemma. Det är ju vara två skolveckor kvar sen har vi en tenta på den här himla grammatiken. Skanjag förstå något kommer jag behöva sitta varje dag och bara pressa in massa i skallen och hoppas att något stannar tills tentan. För övrigt har denna termin gått sjukt snabbt!! Kan knappt fatta att det bara är två veckor kvar, men skönt ska det bli ändå med sommarlov. 
Under helgen som varit har jag hunnit med massa också, jobbat fre-sön, haft middag hos mamma igår med Iris och Carro och såg på när Måns vann, träffat en kompis i stan, gått en massa och sen till råga på allt har jag fått världens hesaste röst från ingenstans. Igår var allt helt som vanligt men efter middagen började hesheten komma och idag på jobbet har det varit jätte svårt. Har egentligen inte vart sjuk mer än att jag har haft lite ont i halsen sista dagarna typ men detta är helt extremt, låter som en strypt kråka haha. Så det var min helg de :) älskar vädret som vart nu dessutom! Synd bara att man jobbat hela helgen :/ 
Nu ska jag ta tag i min disk och sen tänkte jag ta en promenad ner till vattnet :) 
Var hemma hos en gammal scoutledare och hennes man häromdan och klippte dom, tog sen en promenad längs vattnet när jag skulle hem för det var så mysigt :)

På min balkong är det hur skönt som helst på morgonen i denna härliga so! 

Hahahhaah igår när vi kollade på Eurovision så gjorde jag och Carro snygga luggar på oss själva, erkänn hon är väldigt söt i sin lugg? Hahahah


Kommentarer
Postat av: aniloraC

HAHAHAHAHA!!! FY fan va ful!!!

2015-05-24 @ 23:54:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: