Shopaholic :)

Det här med att gå i affärer är ju farligt. Man vill ha såå mycket men det är sällan man får köpa allt. Men råkade ändå få med mig ett par nya gympaskor, regnbyxor, strumpor, strumpbyxor, diskborste, ljuslyktor och ett diadem. Allt utom kanske diadem och ljuslyktor behövde jag faktiskt så det är bara att bocka av nu på listan :) fick först sällskap av käre moster som är i stan och mormor. Dom var hemma hos mig först på fika så åkte vi tillsammans :) hade gjort äppelpaj så det var super gott :) 
Har annars påskpyntat hemma och gjort det väldigt fint ;) så jag har kört "pimp my lamp" haha ser lite kul ut men va fan det är ju bara påsk en gång per år :) 
Fick igår på våffeldagen dessutom ett jätte fint kuvert med en bröllopsinbjudan i :) även om jag vetat om bröllopet sen i somras och jag ska ju göra Sofias hår (som e brud ;) ) men det är ju alltid kul med en fin inbjudan. 
Nä det var allt för mig. Känner att jag börjar bli trött av att vart vaken sen typ 20över sex då jag var i skolan i två timmar idag. Så nu hem och laga mat :) kram kram hela dan. 











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: