Härlig ledig dag.

Åh idag fick jag äntligen sova till halv elva. Man får ju passa på när man är ledig, länge sen jag sov länge faktiskt. Har städat massa hemma idag, bytte lite dukar och diskade ljusstakar och allt möjligt. Gick sen till mamma och tog en stavpromenad jag mamma och Lexus. Duschade sen och åkte och köpte pizza sen :) riktigt gott. 
Nästan hela veckan som kommer nu ska jag jobba, hela fem dagar faktiskt. Går ganska lite i skolan nu faktiskt, typ två dagar denna veckan och nästa vecka bara en. Ska bli kul att träffa alla igen efter praktiken, men halvkul att gå på föreläsningar/semenarium. Har annars kört på rosa hår även på jobbet igår. Man får en del reaktioner av alla men jag diggar de! Efter duschen idag så är det ju inte lika rosa längre dock. 
Nu sitter jag och mamma framför brasan och njuter av värmen. Pappa är inte hemma förrän nästan en timme för han jobbar väldigt sent ikväll. 
Annars är det lite tråkigt väder, men jag testade min nya regnjacka idag på promenaden. Den e så fin, nästan tyo lysrosa :) och på en promenad fick den godkänt iaf :) men vi får hoppas att den snön som kom nu försvinner igen. Mem igår morse när jag gick till jobbet var det soligt och snöigt :) fint, men inte lika kul nu i slutet på mars. 






Svårt o se färgen på bild men den e jätte fin helt enkelt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: