Finns inget dåligt väder bara dåliga kläder

Oj nu har det gått några dagar sen jag bloggade sist. Men jag har haft ganska mycket att göra, i fredags var det jobb och sen kalas för mormor på kvällen då hon fyllde år. Karin och Mackan har vart uppe också från göteborg så det var roligt att träffa dom också :) 
I lördags efter jobbet hade jag bästa Denice och Nathalie här på middag, sååå mysigt och såå mycket mat. Först åt vi tacos sen kladdkaka, godis chips och dricka på det. Var ganska mätt helt enkelt hehe. Men vi satt och bara snackade i flera timmar, blev en del jobbsnack såklart men är man tre kollegor är det ju inte så konstigt. Glömde dock att ta några bilder. 
Igår var jag hemma hos mamma och pappa som vanligt på söndagar, lånade med mig en vovve hem som jag har här tills imorgon kväll :) får passa på när man är ledig. 
Idag har jag suttit och pluggat och även hunnit med att träna med Carro, sen senare på kvällen hade vi scouter, typ ganska blött och kallt ute men det hindrade oss inte från att vara utomhus. Dessutom var jag och Carro typ identiska :) hihi vi är liksom tvillingar när det kommer till kläder ibland :) Love it!!! Så ikväll passade vi på att hoppa i alla vattenpölar hihi :) men man ska ha barnasinnet kvar! 










Finn ett fel ;) 


Kommentarer
Postat av: Karinrin

Du underbara du.Ha ha.Finner inga fel bara 100% rätt.Möjligen sista bilden då..Lexus saknar rosa jacka.?.....

Svar: Om du kollar noga är mina och Carros skosnören i olika färger ;)
Anna panna

2015-03-30 @ 23:37:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: