Trött

Om jag kanske skulle lägga mig tidigare än halv två nån natt hade jag säkert vart lite piggare.. Men det är något som gör att jag är vaken rätt så sent varje kväll.. Får iaf sova ut på söndag då jag är ledig. Imorgon har jag dessutom en skitbra lista på jobbet som innebär tre behandligar. Så skönt! 
Nu är jag på väg och ska klippa mormor, sen blev jag väldigt sugen på choklasbollar så jag ska nog göra det när jag kommer hem senare ikväll :) hade vart skönt med en promenad eller nåt också men får se vad klockan blir. 
Annars är det inte så mycket som händer, har tankarna fulla men kroppen är ganska rastlös så skönt att ha saker o göra :) men om några dagar händer massa roligt så det ser jag fram emot :) 
Annars får ni också ha en trevlig helg, passa på att njuta av värmen som verkar komma till helgen :) 

Känslan idag på jobbet.. 

Blev taggad i en bild på facebook, skulle lätt vilja åka dit rosa strand ju :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: