Mysdag

Idag har jag haft världens bästa mysdag, sov över hos mamma och pappa och började dagen med att äta frukost i solen, sen har jag solat några timmar idag. Så skönt att dessutom få sova ut lite, var väldigt länge sen jag fick göra det så jag passade på. Efter sol och fixning av mammas hår så åkte jag in till Nacka Forum för att köpa bikinis, hittade två jätte fina, en väldigt färgglad och en helt rosa så nu ska jag bara se till att bli brun så kommer det se ännu bättre ut. Efter det mötte jag upp Frida och vi tog oss in till stan, där vi gick på spa och fick fossingarna fixade. Det var så himla mysigt och så skönt. Efter det blev det en middag på vapiano där vi åt pasta, för en gångs skull var det jätte lugnt där så vi fick plats och hjälp nästan direkt. För att göra kvällen ännu bättre åkte vi dessutom och köpte lite godis, Frida fick övningsköra dit och tillbaka så det gjorde hon fint! 
Nu är det jobb som gäller i två dagar sen är jag ledig igen så det ser jag verkligen fram emot :D 10 jobbdagar kvar innan semestern, inte långt kvar nu :D mycket att glädjas åt i dagarna nu.
 
 
 
När man vaknade i morse och hade en sån här nära :p då blev de nån som hoppade upp i sängen =)
 
Sen behövde någon badas, alltid lika uppskattat haha :P
 
blev även en bild på mig själv på bussen på väg mot stan =) vi lyckades pricka in de varmaste bussarna någonsinn, höll typ på att dö. men när vi väl kom till slussen fick vi äntligen lite luft hehe.
 
Nu om en stund är det läggdags här så jag säger godnatt :D sov så gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: