The last evening

Sista kvällen hemma i min egen säng på ett tag, imorgon är det landet som gäller. Åker direkt efter jobbet imorgon med Carro och Pappa så nu är min väska fullpackad och ligger i pappas bil. Skönt att slippa dra den med sig i stan på tunnelbanan och grejer. Men det är ju alltid en del grejer som man inte kan ta i den stora väskan som man kommer att använda under kvällen/morgonen så det får packas ner i min vanliga väska imorgon =) Hoppas att mina sex timmar på jobbet imorgon går jätte fort, har ingen lust att ha en tråkig och seg dag, vore kul om den bara swischade förbi men det vet man ju aldrig hur det blir. Har annars en go känsla i kroppen, allt som jag skulle fixa idag är fixat så nu kan jag lägga mig och vakna med ro i kroppen :D imorgon vid den här tiden är jag förhoppningsvis på landet och myser med min älskade vovve som jag inte träffat på jätte länge, ska iof bli lite kul att se mamma också men mest saknar jag Lexus hehe.
Förresten imorse precis när jag hade vaknat gick mitt brandlarm här hemma, snacka om hjärtattack! For upp ur sängen och slet ner larmet, hann känna efter först ifall det var något som luktade rök eller så men icke, så den fick nåt flipp och bara började pipa. Tur det var idag när jag var hemma och inte på söndag när jag är på landet. Men just nu ligger batteri och larm på varsin plats så det inte ska börja pipa igen. 
Kan bli lite glest med inlägg nu men då är det för att jag är på semester och njuter!
Ha det bra ni med käre läsare :D
 
Längtar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: