God morgon världen

Hej hej, idag är det morgon och jag har precis vaknat :) måste börja dra ner mina persienner som jag glömmer hela tiden. Får solen rakt i ögonen på morgonen. Tur jag sover gott ändå men skönt att när klockan ringer att man inte blir blind på kuppen ;) 
Idag har jag en dag med skola, plugg, klippningar och middag framför mig. Vi har börjat en ny delkurs nu och det var Full fart direkt kan jag säga. Från igår till idag skulle vi spela in en film där vi presenterar oss och låssas att vi pratar med en klass. Sen på torsdag ska vi ha en redovisning, den ska vara inlämnad dagen innan klockan fyra. Varje dag ska vi skriva en logg där vi ska skriva om något vi reflekterat över. Sen plus att vi ska läsa böcker, papper och vissa grejer vi får typ samma dag. Kan ni fatta?? Så jobba mycket kan man glömma de här veckorna... 
Som tur var har jag ju välrdens bästa Carro som vän och som alltid ställer upp så igår fick hon agera kameraman i säkert en timme minst innan jag klarade det haha. Tack Carro. Du är världsbäst!!!
Nu ska jag ta mig ur sängen. Ha en fin dag allesammans :) 

Soooligt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: