Mysig ledarkväll

Kom nyligen hem från en härlig kväll med ledarna. Vi var under tele 2 arena på stället som heter tolv, där åt vi först middag tillsammans och spelade sedan äventyrsgolf ihop. Jätte trevligt och supermysigt :) kul att göra något alla tillsammans nån gång också utan att det egentligen har med scouterna att göra. Dessutom var vi alla utom Sofia så nästan hela gänget :) dock var jag väl inte bäst i golfen, men snittade väl typ fyra på nästan varje bana hehe. 
Har annars vart typ hela dagen i skolan idag, började fyra men var inne redan vid tolv då jag har svårt att plugga hemma. Imorgon är de skola mellan 14-16 men tänkte läsa det jag ska läsa hemma ändå :) åker sen ner på onsdag till Göteborg och är där några dagar så det blir o ta med böcker och så ner och plugga på tåget :) 
Nu tänkte jag faktiskt lägga mig och sova :) så godnatt folket :) 

Förresten, igår var jag tomte på jobbet eftersom det var Lucia, och då enligt tradition kör jag ju på min fina tomteluva :) 




Men idag var de fläta istället :) 


Riktigt kallt men soligt idag! :) 




Världens bästa människa!!! 

En Ylvis klämde sig in imellan :) 

Här körde vi i stadshuset



Micke körde upp på banan istället för imellan den xD

Kaknästornet

Globen

Två snygga pinglor! 

Såg denna coola limosin utanför :) ball va? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: