Hone sweet home..

Hemma igen men tomt som vanligt. Dagarna med Jonas går alltid alldeles för snabbt. Dock har vi tagit det väldigt lugnt denna gången då Jonas råkade köra för snabbt i en gokart med jobbet så han fick väldigt ont i revbenen. Vi satt då fem timmar på Sahlgrenska sjukhuset och väntade på hjälp och svar osv.. Tur nog så var inget brutet, inga sprickor eller så men ordentligt ont har han haft och ett saftigt blåmärke på höften. Men de roliga var att vi båda behövde en brits ett tag. Från ingenstans höll jag på och svimma, började känna mig lite illamående och sen blev det bara mer och mer svart för ögonen. Fick lägga mig på en brits och upp med fötterna, fick då som lock för öronen och allt var jätte obehagligt. Men det gick fort över och sen var allt bra igen :) 
Annars hann jag träffa min käre kusin för en shoppingtur så de va mysigt :) åkte även till Universeumjag och Jonas och tittade på massa djur, jätte mysigt. Dock blev han ju väldigt trött av att gå ganska mycket men vi fick se massa fina fiskar o lite allt möjligt. Dock var den avdelningen med "regnskogsdjur" avstängd för tillfället så där fanns nästan inga djur men vi hade mysigt ändå :) Sen bjöd vi två kompisar på tacomiddag och kollade på film :) ganska bra ledighet helt enkelt :) nu är de jobb och skola som gäller innan lite julledighet. 
Tack och godnatt för idag :) 

En trött hjälte



Här äre tajt grabbar ;) 

"Lilla" fisken

Såå fin denna blå :) finns tydligen i Sverige



En liten mysig mask... ;) såå vidriga alla ormar alltså!



Inte fiskar som finns i Sverige ;)

Fanns även en utställning om istiden.. Dom var ju sjuuuukt stora mammutarna! 

Här var vi iaf inne i regnskogen.. Men inte så mycket djur där :( 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: