Födelsedag

Åh idag har det varit pappas födelsedag hela dagen. Mass grattis till dig käre far! Igår hade vi kalas för honom med släkten och idag var vi ute och åt med familjen. Så det var jag mamma o pappa, Calle och hans Louise och Josefin min syssling som för tillfället är inneboende hos mamma och pappa. Så vi var på Urban Deli och käkade :) efter det åkte jag vidare ut till Huddinge där jag skulle få massage av Nettan, så himla välbehövligt har haft sjukt ont i både rygg axlar och händer på sistone så det ska nog bli bra. Ska ju dessutom bara jobba imorgon sen imorgon kväll åker jag ner till Jonas :) är där till torsdag sen efter det åker vi hem tillsammans :) så är Jonas här till måndag. Bra vecka detta! 
I lördags var jag på fest hemma hos en gammal scout till mig Ida. Var skitkul och jättemysigt (dock ett psykfall till granne) men vi hade jätte roligt ändå, lekte massa lekar och allt möjligt :) 
Så ja jag kör ju fullt upp som vanligt hehe. Åh förresten jag cyklade en mil igår, det känns i rumpan idag kan jag säga hehe. Ska försöka att börja cykla lite nu. Egentligen vill jag ha en ny cykel men den här får duga ett tag till men nu är det ju massa cykelreor överallt så man borde väl passa på hehe. 

Nu tänkte jag nog snart lägga mig så jag orkar vara pigg hela dagen och imorgon kväll när jag ska träffa Jonas :) 

Anna häromdan 

Juste jag och Carro hade hårfixkväll i fredags :) vi blev så fina så. 

På fest med röd dricka :)

Iris och Ida, fina brudar :) 

Sist men inte minst kakbordet från kalaset


Kommentarer
Postat av: Karin

ha en fin vecka med Jonas😍😍

2015-08-28 @ 00:52:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: