Ensam igen

Åh jag har haft det så himla bra nu i flera dagar :D åkte ju ner till Uddevalla i tisdags efter jobbet och sen i torsdags följde Jonas med mig hem och han åkte hem idag så vi har fått nästan en hel vecka med varandra. Stackarn har ju fått vara hemma hos mig på dagarna när jag har jobbat och typ haft jätte tråkigt. Men på kvällarna har vi hittat på lite iaf. Vi var i lördags och åt mat på Thaiboat som ligger nere vid skanstull, super gott och jättemysigt. Efter det tog vi en promenad längst vattnet till Horstull och sen till slussen så när vi var hemma igen var vi ganska trötta =)
Idag har skolan börjat igen så det var faktiskt ganska roligt, kull att träffa alla igen men det kommer börja med rivstart ordentligt. Läraren sa dessutom att det är ännu högre tempo denna terminen än förra så det är bara att hoppa på tåget så man inte missar något. Tänkte köpa en skrivare på onsdag när jag är ledig och skriva ut alla mina papper som ska skrivas ut, lättare att ha allt på papper istället för i datorn bara hela tiden. 
Vi hade också första gången på scouterna idag, jätte roligt vi hade en hel del nya så det var superskoj. Vi har varit så himla få ett tag så vi behöver vara fler för att det ska bli roligare för alla =) Så då blir det mer engagerade ledare och bättre kvällar =)
Nu blir det nog läggdags om en stund, måste hålla huvudet piggt när det är skola som gäller.
 
 
 
 
 
 
 
Blev lite sneda bilder men ni får vrida lite på skallen :p


Kommentarer
Postat av: Karin

Äntligen lite nya bilder och uppdatering om dig SOMjag har väntat.Kul att du mår bra och har fullt upp med kärleken och annat.Kram

2015-09-01 @ 17:38:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: