Grattis världens bästa Carro

Åh idag fyller Carro år så detta är ett inlägg bara för henne. Många grattis på födelsedagen älskade vän. Så sjukt glad att jag har just Dig som vän. Du är den som lyser upp min vardag, den som får mig på bra humör när jag är ledsen, du är den som tröstar när något har hänt, den som får mig att asgarva åt helt störda saker, du avslutar ibland mina meningar, vi tänker alltid samma, du tycker om mig trots brister och fel. Du är den jag ringer om det hänt något, den som ställer upp i vått och i torrt. Du är min kärlek, mitt lyckopiller, min bättre hälft, mitt smartare jag, världens finaste människa och universums bästaste vän. Du betyder allt och är mer än guld värd! Tack för att du finns hos mig Carro, jag älskar dig. 
















Alltid likadana alltid tillsammans BFF


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: