Balkongfix

Idag har jag och pappa åkt på shoppingrunda, vi började ute på brisak, sen tog vi rusta, jula, öob och till sist godisaffären i björknäs. Jag var på jakt efter utemöbler och hittade faktiskt några på öob, dock inte i svart som jag hade tänkt mig så det fick bli i grått istället men det blev bra ändå. Än så länge fattad det fortfarande lite grejer, det ska upp blommor och så men jag tänkte ta det efter när jag kommer hem från Göteborg så de inte hinner vissna. Dessutom blev det lite trångt med två stolar och en soffa, men det var det billigaste att köpa ett set på öob än bara några delar i någon annan affär så jag får väl ha ena stolen lite på sidan eller gå ner med den till källarn :) 
Har förutom handlat och skruvat ihop mina möbler även klippt Anita en tant från församlingen, sen åkte jag med en övninskörande Frida till forum för att inhandla lite inflyttningspresenter till käre kusin som vi ska bo hos i gbg till helgen :) så bra dag helt enkelt! 
Igår förresten laddade jag på med energi när jag hade bästa Carro på middag här, vi gjorde klart vår sångbok vi håller på med och åt massa onyttigheter, skrattade massa och sjöng i flera timmar. Underbart! 
Innan ;)

Möbler i en låda

Som sagt inte helt klart, tyget ska sättas fast ordentligt och det ska komma dit blommor, färgglada kuddar osv. Men nu står ena stolen i högra hörnet som inte syns nu då på bilden ;) men golvet har jag lagt helt själv!! 

Sen har det ju vart lön.. 

Så nu har jag några saker i kylskåpet också och inte bara i frysen eller skafferiet ;)

Så vill jag säga att även på folkkungagatan blommar körsbärsträden jätte fint :) 


Kommentarer
Postat av: Karinrin

Hej.Men du så fiiiint det blev på balkongen ,snyggt golv och möblerna jätte fina.Nu hoppas vi på en varm sommar så FU kan sitta där ofta.kram

2015-04-26 @ 19:43:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: