Ledig och friskare

Oj så skönt, jag känner mig Mycket piggare och friskare idag, har inte behövt varken nässpray eller alvedon så det känns jätte bra. Hoppas att detta var höstens "sjukdom" så jag slipper mer. Är så jobbigt och vara sjuk. Fortfarande har jag ont i halsen och fråm och till i huvudet typ hela tiden. Men jag tänker faktiskt försöka kolla upp det där för det är mer vanligt än sällan nu förtiden jag har ont i huvudet :/
Har annara hunnit med en hel del idag, jag har diskat, dammsugit, tvättat, målat lite lister, handlat, bakat en grej till söndag då jag ska ha lite inflyttningsfest (den blev tyvärr ganska failad så jag behöver göra om den) och så har jag hunnit med scouter och lite annat småfix :) 
Äntligen har jag en vecka utan massa saker inbokade. Bara till helgen händer massa kul men annars ska jag faktiskt åka hem nu varje dag i veckan, få laga mat hemma och bara vara med mig själv. Kan vara skönt ibland det med :) 
Nu är det snart läggdags för mig här så jag säger godnatt sålänge. Kramkram 



Typ såhär duktig var jag idag. Brandvarnare är nu på plats ✅


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: