Fest deluxe

Har knappt haft något internet de senaste dagarna så jag har inte kunnat göra något, intr bloggat eller nånting typ. Men nu har jag fått wifi här hemma och fungerande tvkanaler tack vare min bäste kusin Adam! Bra att ha folk i sin närhet som är duktiga på teknik :)

Hur som helst, här kommer en del bilder från i fredags när vi var på bröllop med jobbet då en kollega gifte sig :) hon var jätte fin och vi alla hade jätte roligt! Så annorlunda med syrianbröllop men galen fest :) 

Annars är jag typ mega sjuk nu, eller a, förkyld, ont i hals, huvud och öron. Så jag har gått på alvedon och näsdroppar som stoppar upp. Tur jag är ledig imorgon iaf :) 

Har också hunnit med kalas för Adam som fyller år idag men firades igår, sen idag åt vi middag hos mormor och morfar och efter det var jag och några av scoutledarna på ADHD kurs, jätte intressant faktiskt. Ska iväg igen på en kurs hur man kan tänka om man har barn i scouterna med olika symptom och diagnoser :)

Här nu festbilder!


























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: