Stor bror

Igår var det ju inte vilken dag som helst, det var Calles födelsedag. Så nu är han 20 bast ungen. Alltså inte tonåring längre ;) så vi var igår hemma och firade honom då med fika tårta och allt möjligt :) så igår kändes det som att det var helg eftersom oftast firas man ju på helgen :) jag hade iaf bakat tårtan som Calle fick :) 
Annars har jag en relativt lugn vecka nu framöver här. Bara inbokat ett styrelsemöte och en middag hos mamma och pappa i helgen. Nästa vecka däremot är det inte en kväll nästan som jag inte gör något på. Men det är skönt att ha lite att göra faktiskt. Nu står jag här och väntar på mina kollegor som borde dyka upp med nyckel snart. Åh jag skulle behöva lite ledighet snart, känner mig så trött och opigg hela tiden ;) en resa till ett varmt land hade ju inte skadat ;) 
Fuck this rain! 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: