Alone

Jahapp, då ska man vara ensam Steen ett tag nu framöver, om man räknar med oss barn alltså. Har ju mamma och pappa kvar och vårt lilla troll :) men idag sa jag hejdå till Calle som imorgon åker upp till sälen han med. Så jag var där och åt lite scones med mamma pappa och Calle nu på kvällskvisten. Dessutom har mamma fått reda på idag att hon verkligen kommer bli kommunalråd så hon och pappa firade med lite skumpa :) så kul för henne, grattis Mamma! 

Igår annars var ju en av 17 bakdagar ;) men denna gången för scouterna så det var dags för det årliga pepparkakshusdekorerandet, det gjordes stora och små hus men typ alla blev jätte fina, dessutom gjorde vi massa stora hjärtan :) så vi hoppas att det kommer lite folk på lördag på julmarknaden :) 
Idag annars lägger jag mig ganska tidigt, men ska vara extra tidigt på jobbet imorgon så det är ju halv kul, men vi ska ha genomgång på matrix.. Igen men frulle på jobbet blir det iaf :)
Nä nu är det typ läggdags, måste få ikapp några timmar som jag glömt och sova denna vecka.. Puss pusss






Så söta :) 

Och vårt finaste hus hittills :) 

Hahah gjorde ett test på facebook.. Hahah sååå jag på svaret xD 

God natt nu 😘


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: