6 år sen

Idag är det sex år sen jag tog studenten. Hur gammal är man inte liksom? Det betyder att jag jobbat som frisör i sex år nu i sommar. Jag har flyttat sex gånger. Haft två pojkvänner och hunnit med ett år som singel. Jag har fått fler nya vänner.  Jobbat på tre olika jobb fast med 9 chefer. Jag har blivit av med några vänner också. Bara skadat foten ordentligt en gång och iof ena armbågen en gång också. Kan nu ta hand om mig själv helt och hållet. Jag kan både måla om och tapetsera. Har även under dessa sex åren byggt två hus. Jag har haft två bilar. 
Jag har nog en väldigt massa mer grejer men nu kommer jag inte på något roligt. 

Nu till något helt annat. Igår hade vi sista gången på tonår. Såå mysigt. Vi åt tacos tillsammans och fixade det sista inför lägret, målade vår pirra och fixade nya prickar på vår presenning. Gjorde även en del mössor inför lägret. Men det bästa av allt var att jag och Carro hittade Äntligen våra matskålar som varit borta i mer än ett halvår. Det är ju dom vi alltid äter ur på läger och dom har vart med tusen gånger typ. Så lyckan blev total när vi hittade dom. Shit vi bara skrek. Omg ni kan inte ana hur vi har saknat våra skålar.  Det hade inte alls vart samma sak att måla nya och vi har letat som idioter efter dessa. Men igår skulle vi leta efter lite annat så helt plötsligt såg jag dom i ett av våra skåp. Som sagt glädjerus!! 

Nu sitter jag på en buss och kommer nog bli sen till jobbet. För jag missade första, suprise.. Men kommer vara i slussen typ kvart tio i.. Då brukar jag vara på jobbet. Så det blir att langa ruschen sen asså!! 

Tack o hej. Allt för mig. 



Min telefon blev tydligen snodd ;)





Våra nya Asheta mössor ;) 







Åååh <3 äntligen är du tillbaka!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: