Suck alltså!

Nu fick jag problem, skulle föra in alla bilder i datorn från min telefon vilket jag inte har gjort hittills med den här nya telefonen. Satte in sladden som vanligt och sen kommer det upp sån här ruta "de finns redan en fil med det här namnet" så då kan man ju välja om man vill kopiera och ersätta den gamla eller inte. Trycker man på inte så kommer inte så många bilder in. Men tycker man på ersätt så försvinner mina gamla bilder jag har på datan som då har samma namn som mina nya fast dom är ju typ tre år gamla men det fattat väl inte min dator eller telefon så hur sjutton ska jag göra då? Kan man ändra namnet på bilderna i min nya telefon eller måste jag vara tvungen att ta de gamla? Suck. Fast jag skulle ju kunna göra en ny mapp på datorn istället. Haha det funkar nog xD ding dong där ramlade poletten ner. Men ändå jag är lite irriterad. 

Här kommer iaf en jädra massa bilder på Judit och Judit





















Judit och Marty zebran från madagaskar



Så charmig

På vägen hem haha roligaste skylten





Tack o hej leverpastej :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: