5-3

Ojdå flera dagar sen jag bloggade Sorry. Men jag kommer inte direkt göra ett långt inlägg nu, orkar inte det för tillfället. Kommer snart ladda upp massa fina bilder från skivan jag och Carro var på igår kväll. 
Annars idag har jag jobbat som vanligt, men sen gått på hockeymatch med pappa. Bjöd med honom på det, vilket uppskattades ordentligt. Kul att Djurgården vann med 5-3 dessutom mot Rögle, hahaha roligaste var dom som hade typ Minsta klacken, uppe i ena hörnet sen var resten gårdare. Skön stämning även om det vart en del burop och visslingar när rögle körde fulspel men dom vart utvisade en del så det var väl bra. Kul och göra en far och dotter grej bara. Ska lägga mig så tidigt jag kan idag både för halsens skull ( sjöng/skrek igår på skivan och idag på matchen) och även för kroppens skull hehe. Får se om jag orkar ut och springa imorgon bitti annars kanske imorgon kväll. Nu kommer jag inte på något mer att säga och jag är bara ganska trött och tråkig så god natt
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: