Midsommar

Åh denna fantastiska härliga högtid. Älskar midsommar men jag tycker den är sjukt överskattad och alla ska alltid bli så äckligt fulla på midsommar. Men utöver det så är det en fin (jävligt kall) högtid. 
Jag spenderade min midsommar med Carro, hennes familj, hennes moster o morbror med ett engelskt folkdanslag och massa andra människor. Jätte mysigt! Jag och Carro fick stå i köket hela dagen och fixa mat, ordna med porslin, diska, plocka fram och undan och så (men det visste vi från början så det var vårt jobb liksom) vi körde även hem engelsmännen till ett vandrarhem i närheten där Carros moster o morbror bodde så det blev några vändor men ändå inte galet sent. Jag var hemma strax efter ett. Kallt som satan!! Så jag tog en kopp varm choklad när jag kom hem för att tina upp lite :) men med tanken på att vi stod inne en stor del av kvällen var vi nog inte lika genomfrusna som alla andra hehe. 

Idag har vi vart ute och instalerat Farmor på hennes landställe utanför Mariefred, hon kan ju inte ta sig nånstans själv och knappt göra något själv alls. Men nu är hon på landet med hemtjänst som kommer komma två gånger om dagen så det blir nog bra :) 
Var ju dock inte så himla varmt där heller tyvärr. Men jag håller tummarna för att det är kallt nu denna vecka och inte nästa när vi ska på läger! 

Okej dey var nog det för idag :) och som ni förstår kommer inte jag uppdatera jätte mycket nu när jag ska på scoutläger men ska försöka med något till innan dess iaf :) 
Kram o puss

Min allra finaste!! 

Lite mindre fin men en selfie måste mb ju ha :) 

Engelsmännen




Imorse innan vi åkte till farmor satt min bebis såhär. Hur söt??

Våfflor till lunch <3 

Vet iaf vart jag Aldrig ska bo!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: