Sista dagen

Idag är det min sista dag här på landet. Känns lite halvtråkigt, men snart åker jag på läger och det ska bli awesome! Förhoppningsvis hinner jag med att sola lite idag, verkar halvlovande just nu men man vet ju aldrig. Enligt min väderapp ska det bli halvklart idag iaf så vi får se. 

Har inte riktigt tagit mig ur sängen ännu, trots att jag vart vaken i typ 45 minuter haha. Men jag har legat och kollat på massa blocket, ikea, jysk och allt möjligt. Flyttar ju snart och då vill jag ha lite möbler, mattor, lampor osv. Kan ju inte riktigt köpa något ännu. Måste ju först och främst vara hemma i stockholm men kan ju kolla lite vad jag vill ha osv :) vet ju på ett ungefär men funderar över om det ska vara ljusa bord eller mörka osv :) inte lätt asså! 

Igår var vi iväg annars och fikade på ett jätte mysigt ställe rätt så nära här. Där dom även hade lite silversmedja, en butik för typ marmelad och sånna grejer. Men fika var ju höjdpunkten :) 

Nu ska jag upp och äta frukost :) 
Btw jag har läst ut tre böcker på 1.5 vecka! Det ni :) 



Kärleksträd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: