Morgonstund har blod i mun

Har nu precis vart o tränat. Gött de, har kört slut helt och hållet på mina ben idag så vi får se om jag kommer upp ur sängen imorgon ;) 
Vaknade annars imorse, såklart haha men när man kör sin vanliga morgonrutin så håller man på o spottar och har sig i badrummet, så kom det faktiskt som lite blod? Undrar vad det kan bero på? Det var iof bara lite, typ som när man tar med tandtråd mellan tänderna första gången på länge. Men detta var när jag liksom harlkade upp lite hahaha ojoj fräscht! 
Hur som helst jobb som vanligt idag. Sen hem och ta tag i min disk -.- nu är också min bil lagad :) bara dags att tvätta den och försöka o sälja den som småningom. Frågan är bara om man ska sälja den nu eller mer när det är vår ute? Har ni några tips?
Toodiloo




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: