rosa fluff <3

Nu är det bara fem dagar kvar, så nu imorgon kan man väl säga att min vecka börjar fast jag redan jobbat 3 nu haha. Men sånt är livet, är ledig nästa vecka 3 dagar istället så =) Är ju mello och så nästa vecka så jag får vara ledig den söndagen efter iaf =)
Har äntligen vart på gymmet idag också =) Var där i ca 1,5 timmar med Carro, så ca 1 timmes träning kan man väl säga att det blev. Blir ju konstigt nog lite prat och så när vi är där.. haha råkade även titta lite grann på en snygg brandman.. Ojdå =) Men det blir ju trevligare om man får se något fint när man tränar haha. (det stod på hans tröja på ryggen att han var från stockholms brandförsvar för er som undrar hur vi visste att han var brandman).
Nu ska jag faktiskt sova, men ni måste ju få se mitt fina skal jag fick hem idag =) Asså det är ju så roligt haha typ kär =) Inte lika rosa på bilden som på riktigt men den är fluffig hha =)
A nä god natt änglar
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: