Ledig Igen

Så här mycket ledig var ju länge sen sist jag var, såå skönt. Jobbade ju i lördag, helt dött var det typ hela dan också så det känns knappt att jag vart på jobbet. Men var ledig igår och är ledig idag :) igår gjorde jag typ inget nyttigt alls, var på gymmet och körde riktigt hårt så idag har typ träningsvärl överallt, ganska skönt ändå. Var typ länge sen jag kände så..  Men jag var hemma hos Sofia och Marcus igår, jag fick middag och dom fick sina hår klippta :)  sen var jag och Sofia ute och gick en promenad :) 
Idag skulle jag köpt en ny spis, men han i affären sa att jag inte skulle kunna ha just den för det var olika watt eller volt eller vad det är man räknar sånt där i, sen förklarade vi hur min spis gått sönder och då visade det sig att jag har haft fel amper i min propp hemma, så jag bytte den (eller pappa) till en starkare så nu funkar den igen! Var ju skönt, kan jag spara dom pengarna istället :) 
Sen har jag vart med mamma och pappa och kollat på säng, vi har också vart ute och gått en sväng i det härliga vädret. Ska käka här sen ikväll också :) sen jobba tisdag, halva onsdag, ledig torsdag igen. Så det går bra nu :) 
Nu sitter jag framför brasan och njuter av värmen :) mamma ska nog lägga pussel snart verkar det som, kanske gör lite med henne :) hihi man är så uppskattad när man är ensambarn här hemma nu ;) 

Hihi i affären förut, jag tog en liten smygis ;)






Kommentarer
Postat av: Karin

Ha ha kulig bild på Gia och Anders.Hihi

2015-01-03 @ 23:17:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: