God jul

Jahapp, om några minuter är denna julafton slut. Tänk så fort tiden går, allt man väntar på i hela december bara är borta på en dag. Men jag har haft en supermysig julafton! Fått jätte fina paket och ätit massa mat såklart ;) vart ju en väldigt lugn dag idag, nästan halva skaran jämfört med vad vi brukar vara så det blev lättare att se allas julklappar osv :) 
Nu sitter jag hos mamma och pappa och kollar på en julkonsert med mormor och morfars bror Lasse och mamma. Sover här inatt, men ska köra hem mormor sen om en stund. 
I måndags bytte jag julklappar med finaste Carro också, fick jätte mycket fina presenter då också :) och vi åt middag tillsammans, fikade, tog en promenad och myste massa :) 
Ska njuta nu dessutom av tre dagars ledighet så jag tänkte också ha en liten lugn jul, ska köpa en dator nu i mellandagarna vilket kanske är lite kaos men annars är det mest roliga saker som ska göras :) 
Här kommer lite bilder från de senaste dagarna :) 






Min frukost imorse :)



Yes jag har rosa hår framför min rosa julgran :) lycklig tjej

Dagens selfie :)

Min finaste!!!

Bästa kusinerna i storstan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: