Ghd-event

Igår var vi några från jobbet på ett event med ett av våra märken vi har på salongen där dom visade upp nya locktänger med massa speciell teknik hit o dit. Jag själv är halv förtjust i locktänger, tycker dom är lite svårarbetade. Men dom gjorde ju såklart jätte fina lockar där på plats :) så vi fick med oss en locktång till salongen :) 
Idag ska vi ut och äta också några från jobbet, för att fira Denice och Nathalie som nyss fyllt år :) 
Sen är det bara en helg imellan mig och min nya lägenhet nu :) såå kul ska det bli. Säkert asjobbigt med allt målande o grejer i början och speciellt allt spacklande och slipande. 

Från igår

Asså hennes hårfärg. Jag dör för den!

Tre snygga blondiner

Från i onsdags på tonår när vi körde en lek som heter stretch, inte alltid jätte bekvämt..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: