Flyttklar

Så ja, nu är nästan allt inhandlat. Igår vart det nästan allt som var kvar. Fortfarande en del småsaker att köpa, så som bordslampor, en sopborste, handtag till köksluckorna osv. Men igår var det en sväng till Ikea och Rusta med bästa Carro. Så där inhandlades det färg, tapeter, mattor, taklampa, bestick och allt möjligt och i veckan som var så köpte jag även en soffa. Så nu är typ allt snart klart! Såå härligt. 
Igår drog även tonårsterminen igång :) jätte kul! Så nu känns det som att man är igång igen, på måndag börjar vanliga scouterna och igår var jag och Carro på gymmet, första gången på hundra år typ. Så nu jäklar :) 
Aja nu börjar jag närma mig slussen, solen lyser idag så det kan nog bli en bra dag idag :) kram kram
Min vovve i en av mina nya mattor ;)

Börjar bli lite trångt i "bilioteket" nu ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: