Mysdag

Idag skulle vi egentligen gått till skolan men vår lärare skulle på begravning så vi fick ledigt idag, synd. Så istället har jag solat lite, haft en super mysig picknick med Carro, blev till och med att vi somnade en stund. Så vi köpte grillad kyckling och potatissallad på konsum :) jätte gott, och det bästa är att jag och Carro kompletterar varandra jätte bra även när det gäller kyckling, jag ville ha låren och hon bröstet :) perfekt! Sen efter picknicken gick vi hem till mig, jag packade typ det mesta innan min flytt på söndag. Så vi körde upp och ner kartonger till källarn. Ner med mina och upp med Cissis. Nu är det bara 4 nätter kvar för mig här "hemma" sen blir det mamma och pappas hus för ett tag framöver. Förhoppningsvis inte så länge men vi får se hur allt slutar. 
Hade tonår ikväll också, mysigt att träffa de flesta igen. Men det var inte jätte planerat så vi satt bara mest.. 
Men i det stora hela rn väldigt bra dag. Tyvärr liiite för kall men det är ju fortfarande bara april :) 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: