Krama mig

Krama mig, håll mig hårt, få mig att få känna den närhet jag saknar. Få känna kärlek, få känna att man behövs för någon annan. Ge mig den känslan att man tillhör någon. Jag vill att två ska bli en, att det ska explodera samtidgt som allting är alldeles mjuk som bomull. Jag vill få känna pirret i magen. Jag vill ha en person hjärnan, i hjärtat som får mig att le bara vid tanken. Jag vill ha någon, någon som vill ha mig, mig som jag är. Jag vill inte det här längre, jag vill dela allt med någon. Någon ska få bli mitt allt. Jag kommer vänta, en dag kommer denna någon. Den dagen ska jag få känna mig riktigt älskad igen. Den dagen ska jag få kärlek och närhet. Den dagen är en dag jag längtar efter, jag hoppas att den inte dröjer allt för länge. Den dagen jag ska få vakna upp med denna någon bredvid mig, som omfamnar mig. Den dagen jag får somna bredvid någon, någon som kramar mig hårt.
Jag vill 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: