Brunt hår igen?

Så skönt med lediga dagar, känns som att jag nästan har lite minihöstlov :) har tagit en rätt så lång promenad med vovven idag som jag har här hemma. Jätte skönt väder ute ju :) gick förbi orminge också på hemvägen och köpte lite smink på leksaksaffären som jag ska sminka mig med på lördag när jag ska ha lite halloweenfest :) 
Igår annars var det ju kalas för lillebror då, hade fixat håret jättefint med massa lockar o grejer sen gick jag till Calle och det regnade ju som bara den ute. Hade ändå paraply o grejer men håret så bra typ ruffsigt ut när jag kom fram -.- 
Var nere i källarn förut också och hittade en fin lite peruk som jag ska ha till en henlig grej, men kanskd ska bli mörk igen eller vad säger ni haha? 
Nu ska jag nog käka något sen ska jag hitta på lite annat bus men det är också hemligt så det kan jag inte berätta men skoj ska det bli :)

Tjingeling :) 
Ute i skogen :) 

Igår innan kalaset :) 

Håret var finare i verkligheten än på bild :)

Haha egogirl :)

Calles födelsedagskort ;)

Calles tårta, ett tangentbord :)

Min gäst :)

Haha det blev en del bilder idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: