Uppe med tuppen

Okej jätte tidigt är det inte.. Klockan är ju ändå åtta. Men jag sitter nu och äter frukost ändå faktiskt. Brukar äta frukost typ kvart i nio annars för att sen ruscha iväg till bussen. Men idag ska det komma hit någon nisse och spola i rören här hemma och dom kunde komma från åtta. Så vem vet när dom dyker upp ;) om dom inte kommit innan jag gått har jag backup på mormor här. Hon skulle komma sen vid kvart i nio. Fördel med att både rörmänniskorna och att mormor kommer är att man måste städa lite. Skulle ju ändå städa i veckan så det gör ju inte så mycket en dag hit eller dit. Så nu är det nästan bara dammsuga o så kvar :) var också tvungen att rensa i skåpet under diskbänken för folket ska få plats att kika där under. Och där var det fullt med grejer kan jag säga så nu har jah sorterat och fått fint :) (i af när jag ställer tillbaka allt sen eftersom det är tomt nu)

Imorgon tänkte jag ta fram lite julgrejer och så :) mysigt! Så läskigt bara att gå ner till källaren själv men det får gå :) 

Ni får ha en alldeles underbar dag gott folk i vad det verkar fina vädret :) 4 dagar kvar till födelsedag för min del :) 

Hihi jag har pepparkaksdeg i kylen :) 

Och mina påsar som låg Överallt förut i skåpet är nu sorterade såhär :) bra va :) jag gillar ordning, även jag tyvärr är väldigt dålig på att hålla den. Men när det väl är så är de skönt :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: