Full rulle

Denna veckan är det en del att göra kan jag säga.. igår hade jag ju scouter på kvällen, idag har jag varit hemma hos mormor och färgat och klippt hennes hår. Imorgon ska jag nog baka pepparkasdeg och göra några andra kakor, på torsdag ska jag baka ut pepparkakorna och även då göra en annan kaksort.. På fredag har jag tvätten och ska försöka ta upp alla julsaker, städa och fixa massa. På lördag kväll ska vi iväg på julbord med jobbet så på söndag när jag är ledig kommer jag att va ganska trött efter julbordet men ska ändå upp för att baka lussebullar och tårta, för att sen ha kalas på söndagen. Någon stans ska jag klämma in en hårfärgning av mig själv också..Men ingenting är omöjligt. Fortfarande har jag ingen som sover här med mig på söndag kväll och sjunger för mig på min riktiga födelsedag men det blir nog bra ändå. 
Ska nog äta middag med familjen också på måndag kväll, tips på en bra restaurang? =)
Nu är det i alla fall sovdags, ska upp och träna imorgon tänkte jag. Heja heja :D
God natt och Sov så gott
 
Jag längtar efter snön :D vill ha vill ha vill ha :D
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: