Lite nytt =)

Det var väl på tiden att jag gjorde något åt min bloggs utseende nu, känns som att jag har haft samma alldeles för länge nu, måste ju ha lite förändring också. Hoppas ni gillar denna nya =) Tyckte själv att texten vart lite mindre men jag vet inte (och det kan jag tyvärr inte göra något åt) Ni får köra förstoringsglas helt enkelt hehe =)
Nu är det på väg att bli bra känner jag på mig... trött på det här tråkiga och ledsna som vart nu. Nu ska Anna få må bra och leva. Dessutom tror jag på en kanon sommar så nu har jag bara allt fint och bra framför mig! 
 
MAssa med kramar till er där ute som gör att min vardag blir lättare och roligare. Ni betyder så Sjukt mycket för mig, Alla.
 
 
 
 
 
 
 
Anna är redo för att bli Knas igen :D
 
 


Kommentarer
Postat av: moster Karin

Gulliga människa...gladare fejs får man leta efter.Fin ny blogg sida.
Rätt inställning till livet .Kram från moster.

2013-05-31 @ 18:28:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: