Kalasfredag

Ställde klockan på sju som vanligt idag för att hinna upp och gymma, när klockan ringde sista gången så kom jag på att jag började ju elva idag så jag fick sova nästan en timme till :) skönt.
Körde ordentligt med mina två stackars ben idag och efter gymmet var det dags för jobb, och det var jobbigt kan jag säga, huuur mycket som helst att göra Hela dagen -.- jag som trodde att det skulle vara dött eftersom det är långfredagen idag men tji fick vi.
Efter jobbet åkte jag till mormor för att fira henne vilket var trevligt och gott :)
Nu är det lets dance på tvn och jobba imorgon sen kommer Daniel imorgon kväll :D
Tänkte dessutom komma ut och springa imorgon bitti, behöver öva på att springa mer trots att mina knän och smalben inte riktigt gillar det.. Men ska man springa vårruset så ska man!
Tjo fadderittan! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: