Rastlös.com

Ligger här i min nybäddade(!) säng och har såå tråkigt. Har vart nere med tvätten och tvättat. Sen har jag klippt ut en massa stjärnor som jag ska ha på lägret. Nu är jag rastlös och dessutom hungrig ganska lockande att gå ner till Ica och köpa något gott men nu har jag vart så duktig i några dagar med träning och så, så det skulle kännas som att man förstör allt det.
Imorgon ska jag nog ut o springa på kvällen, tänkte nog färga håret också då. Börjar få lite utväxt. Som jag sagt förut är det typ bara jag som ser den men den stör mig ändå. Sen tisdag kväll ska jag packa för på onsdag kväll tänkte jag bara åka till mamma och pappa för att hämta min bil för att sen åka hit o stoppa in väskan och sen plocka upp Sofia på vägen och sen åka hem o sova för det blir ganska tidigt på torsdag :)
Någon som har ett förslag på vad man kan göra? :)
Kram till er :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: