Fin sommarkväll

Har haft världens bästa Carro på middag och mys idag :) hon hjälpte mig att färga mitt hår den sötnosen :) har suttit i snackat massa skit som vanligt och längtat tills på torsdag när vi Äntligen ska få åka på läger. Som vi har fixat o donat inför detta. Och för att inte tala om hur mycket vi längtat. Såååå kul ska det bli. Jag förstår er som inte är scouter själva och bara tycker jag är helknasig. Men ni har inte träffat min käre patrull kaessler och vet vad dom går för och hur kul vi har. Ni som inte heller har samma rosa känsla fattar nog inte allt heller på samma sätt med vår kärlek men detta kommer bli awsome!!!

Förresten imorgon ska jag vara bilförsäljare, Cissi ska försöka bli av med sin lilla bil och har tydligen någon som vill kolla på den. Men eftersom hon är på landet så ska jag åka dit imorgon :S lite läskigt men det går nog bra förhoppningsvis.
Sen ska jag hem och packa på kvällen där så jag hoppas att det inte tar hela kvällen. Har ju dock fått som vana att lägga mig sen nu förtiden men ändå.
Så på tal om det borde jag nog lägga mig nu kanske hehe. Så sov så gott alla små guldkorn :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: