1 år...

Idag är det exakt ett år sen jag åkte på scoutläger förra gången. Alltså ett år sen jag träffade Daniel och Niclas första gången. Som sen blev början på mitt nya liv. För ett år sen var jag fortfarande tillsammans med Patrick och hade vart de 5,5 år.
Det är väldigt mycket som har hänt på detta året. Som sagt gått ur ett långt förhållande. Fort in på ett nytt. Flyttat från min lägenhet hem till mamma o pappa, pendlat mellan stockholm och västerås. Flyttat till ektorp, blivit singel igen, bytt jobb. Flyttat in till stan och nu är jag här. Vilken resa, fina saker har hänt och hemska saker har hänt. Mycket har varit jobbigt men mycket har också varit kul, det är väl så själva livet är. Berg och dalbana, man har uppförsbackar och nedförsbackar. Just nu känns det som att allt rullar på ganska bra, det är varken uppför eller bara nedför, det är ganska rakt spår just nu, kanske lite nedförslutning :)
Så nu efter nio dagar på ett läger kanske jag har hamnat på ett annat spår, eller i olika backar. Den som hänger med får se. :)
Oj nu vart det lite deep här men sån kan till och med jag vara ibland :)

Har annars klippt mina två sötnosar Anna och Adrian idag :) dom får mig på gott humör :) bästa kunderna!
Men nu ska vi jobba typ en och en halv dag sen till sen är det lääääääger :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: