Liten uppdatering :)

Från det jag skrev igår har det hänt lite, jobbade ju först hela dagen, vilket gick ganska lätt o smidigt, inga tjafs och ganska snabb dag :) hoppade sen in i bilen och körde till Västerås. Hann vara hemma här en knapp timme innan vi skulle till Andreas och Jessica två av Daniels kompisar. Men dom vart lite sena med hennes brorsas födelsedag så vi fick komma dit hem till hennes familj och äta tårta med helt främmande människor. Lite awkward, eftersom det är egentligen Andreas som Daniel känner mest och jag träffade Jessica första gången plus då hela hennes familj haha, men vi åt lite tårta och åkte sen hem till Andreas, kollade det sista på melodifestivalen och sen spelade "med andra ord" så himla roligt! Sen vart de bara lite chill och vi var hemma vid typ tolv tiden. Imorse ringde klockan vid typ halv nio och vi begav oss till Peter, Daniels pappa för att träffas lite grann (har bara träffat honom en gång i hallen tidigare) och äta frukost vilket var väldigt mysigt :) han hade även en kompis där som hade hjälpt till att måla om i deras hall, som visade sig att han kom från värmdö, haha världen är liten :)
Nu ska jag snart dra iväg för att försöka hitta en skidhjälm sen kanske träffa Niclas och sen åka till en kyrka där Daniel skulle spela på en schlagermässa :) efter det blir det väl bara o vara hemma, sova ganska tidigt skulle jag tro och tagga som fan för skidresan imorgon :)
Nu har jag sportlov så det så!
Förresten här är tavlan som Daniel fick i alla hjärtans dag present som han pimpade lite :)



Kommentarer
Postat av: Maja

Åh vilken fin bild på er!

2013-02-28 @ 19:08:34
URL: http://majzet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: