söndagsmiddag

Efter dagens jobb idag så åkte vi, jag och Denice hem till rågsved för att äta middag och mysa tillsammans. Blev tacos och som vanligt äter man ju galet mycket. Sen kom Sakis hem med massa godis och grejer så svullen till tusen haha. Så himla mysigt att bara sitta och umgås och kolla på film, man behöver inte alltid göra så mycket mer för att det ska vara bra. Iof fick man massa pussar av den galna lilla vovven men hon är ju så mysig hon med =)
Blir väl läggdags snart, får så himla ont i ryggen av att bara sitta såhär i soffan. Ska ju bara jobba nu en och en halv dag till innan jag får vara ledig en dag, sen kommer jag jobba 9 dagar i rad innan jag sticker till london. Har lite problem bara med att komma på en förrätt till nyår, tror att vi ska göra egen pizza iaf, men en kompis är vegetarian så allt blir lite mer krångligt då hehe, men jag har ju tills imorgon på mig att komma på något bra. 
Imorgon ska jag åka och handla all mat och sånt inför nyår också, sen hem o fixa, hinner inte direkt med mycket på tisdag för då ska jag dessutom göra en uppsättning på en som jag knappt känner men det blir nog bra =)
Nä nu blir detta bara så himla osammanhängande, kollar på tv samtidigt som jag pratar med Carro på facebook, samtidigt som jag läser lite scoutmail och försöker blogga, plus trött i ögonen och ont i ryggen haha. Äsh God natt helt enkelt =)
Måste börja träna ryggen snart, känner att jag kommer avliva annars hahah men nu efter nyår (som alla andra) då jävlar ska jag äta bättre och träna oftare så ska ni få (förhoppningsvis) se en finare Anna till sommarn =)
 


Kommentarer
Postat av: Carroooo

Älskade fina vän!
I mina ögon är du redan världens finaste ANNNAAAA!!!!!
puss :* <33333

Svar: Tack älskling <3 du är finast!!! :*
Anna panna

2013-12-30 @ 14:20:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: