Nu sovdags på riktigt

Som vanligt blir det inte alltid som man tänkt sig, typ som igår skulle jag lagt mig tidigt.. Eeh det blev halv tre. Oops. Aja nu är klockan bara halv ett och jag har dessutom sovit några timmar i soffan så allt är chill med mig :) 
Efter jobbet idag var vi hemma hos farmor för Ingvar fyllde 85 så vi var där på kalas :) 
Imorgon ska jag hem till finaste Denice på middagsmys :) hade egentligen också bokat tvättid men får ta det en annan dag helt enkelt. Sen måste jag fixa lite här hemma, ska ha hit lite vänner på nyår så då måste det vara lite fint igen :) 
Shit snart har ett helt år gått förbi igen, tiden går så galet fort :) tänkte göra ett sånt 2013 inlägg så ni ska få minnas mitt år igen ;) 
Nu som sagt vill min kudde att jag ska komma och gosa :) 
Sov så gott allesammans :)


Hihi mitt mail jag fick av pinkoholic idag :) beställde en tröja därifrån nu med 40% rabatt :) 


Kommentarer
Postat av: Moster karin

Så himla kul att läsa.Förlåt att man är dålig att skriva kommentarer men man läser så sent på natten att man ofta är för trött för att skriva.Men fortsätt det är kul att följa dig.Kram du gulliga rosa tjej.

2014-01-08 @ 00:28:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: